Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 - TARAFLAR

a. SATICI: NATULINE

Unvan Bundan böyle “SATICI”olarak anılacaktır)

Adres: 15 Temmmuz mh.1481 sk. No:56 B1 Güneşli Bağcılar

MERSİS No :

Telefon : 0534 745 27 75

Fax :

E-mail : info@natuline.com.tr

Ürün İade Adresi : 15 Temmmuz mh.1481 sk. No:56 B1 Güneşli Bağcılar

b. MÜŞTERİ/ALICI:

Adı/Soyadı :

Adres :

Telefon :

E-posta :


MADDE 2 - KONU

İşbu Sözleşme’nin konusu, MÜŞTERİ'nin SATICI'ya ait www.natuline.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 27.11.2014 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. İşbu Sözleşme’nin tarafları işbu Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.



MADDE 3 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER



İş bu kısımda Sözleşme konusu ürün/hizmetin çeşidi, adedi, markası, modeli, rengi, satış fiyat ve teslimata ilişkin temel özellikleri açıklanmaktadır.


Ürün Adı , kodu : … adet

Toplam Satış Bedeli : …. -TL

Ödeme Şekli ve Planı : Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT)

Teslim Edilecek Kişi :

Telefon numarası :

Teslim Edilecek Adres :

Fatura Edilecek Kişi/Kurum :

Fatura Adresi :

Vergi Dairesi :

Vergi Sicil Numarası :

Kargo Ücreti : … -TL



MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER



4.1. MÜŞTERİ, internet sitesi veya mobil aplikasyon vasıtasıyla sipariş vermesi ya da ödeme yapması halinde, bunun gerçekleşmesi ile işbu sözleşmenin yürürlüğe girdiğini ve işbu sözleşmede belirlenen koşullarla bağlı olduğunu kabul eder.

4.2. MÜŞTERİ, www.natuline.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dâhil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının MÜŞTERİ tarafından karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI'nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI tüketici sıfatıyla talep ve şikâyetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarla SATICI’ya ulaştırabilir.

4.3. Malın teslimatı, SATICI’nın stokunun müsait olması ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra, taahhüt edilen sürede yapılır. Sözleşme konusu ürün, sipariş tarihinden itibaren 30 (Otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya ALICI'nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kuruluşa teslim edilir. SATICI bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar.

4.4. Mal/Hizmet’in teslimat masrafları ALICI'ya aittir ve siparişine ilişkin faturasına “Gönderim Ücreti” adı altında yansıtılacaktır. SATICI, www.natuline.com.tr web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları SATICI’ya ait olacaktır.

4.5. ALICI, elektronik ortamda verdiği bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlarda bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluğu ve doğacak zararları tamamıyla karşılamayı kabul eder.

4.6. SATICI, gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. SATICI siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurabilir. ALICI’nın bu süre zarfında SATICI ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamazsa SATICI, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.

4.7. Herhangi bir nedenle ALICI tarafından Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.8. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

4.9. Kargo firmasının, ürünün ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle siparişi verilen ürünün ALICI'ya teslim edilememesinden dolayı SATICI hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

4.10. ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra Mal/Hizmet’in sorumluluğu ve hasarlar ALICI'ya aittir.

4.11. SATICI, sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile ALICI’ya teslim edilmesinden sorumludur.

4.12. Ürün hakkında onarım talep edilmesi halinde Tüketici Kanunu ve ilgili yönetmeliklerinde belirtilen süreler uygulanır.

4.13. SATICI, haklı bir sebebe dayanmak şartıyla, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.14. SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve stoklarında bulunması halinde ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.15. SATICI’nın kampanya süresi sonunda sipariş ve/veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünü yerine getirmek amacıyla eşit kalitede ve fiyatta farklı ürün tedarik etme hakkı saklıdır, ancak Tüketici, satın almış olduğu ürünün stoklarda bulunmaması sebebiyle tedarik edilemeyeceği hususunu ifa yükümlülüğü süresi dolmadan kendisine bildiren SATICI’nın, ürün bedelini iade etme hakkının da saklı olduğunu kabul eder. Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir.

4.16. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için, işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden ve onay alınmadan gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.17. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının, banka kartının, debit kartının ve/veya İnternet Sitesinde sunulan diğer ödeme sistemlerinin ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ilgili ürünü 3 (Üç) gün içinde SATICI'ya iade göndermesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

4.18. SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI'nın siparişi iptal etme ve sözleşmeyi fesih etme hakkı bulunmaktadır. Sözleşme’nin fesih edilmesi durumunda SATICI, varsa teslimat masrafları dahil olmak üzere tahsil ettiği tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaşmasını takip eden 14 (On dört) gün içinde nakden ve defaten ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

4.19. ALICI’nın cayma hakkını kullanması halinde, kredi kartı, banka kartı ve/veya debit kartı ve İnternet Sitesinde sunulan diğer ödeme sistemleri ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 (On dört) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen bankaların süreci ile ilgili olup, SATICI’nın bu hususa ilişkin herhangi bir şekilde müdahalede bulunması ya da bu sebeple bir sorumluluk ya da yükümlülüğü bulunmamaktadır.

4.20. 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler www.natuline.com.tr’den alışveriş yapamaz. SATICI, ALICI’nın sözleşmede belirttiği yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak alıcının yaşını gerçeğe aykırı yazmasından dolayı SATICI’ya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.

4.21. Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI sorumlu değildir. Buna istinaden SATICI, internet sitesindeki sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından da sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI SATICI’dan hak iddiasında bulunamaz.